Alle registrerte opplysninger om advokat/klient i Advisor som er relaterte til blanketten skal i hovedsak bli automatisk utfylt, derunder navn, personnummer/organisasjonsnummer, adresse, telefonnummer, bankkontonummer etc. både for advokat, advokatfirmaet og klient.
I visse tilfeller vil også motpartens opplysninger bli automatisk utfylt. Dersom felt feilaktig blir utfylt kan disse overskriveres eller teksten tas bort.
Forutsetninger for abonnement på dokumentpakken?: 1) Aksept av AdvokatOnline sine generelle vilkår, 2) Aksept av AdvokatOnline sine abonnements vilkår. 3) At kunden har et løpende abonnement med tilhørende antall lisenser i henhold antall ansatte/tilknyttete.
Levering: Kunden mottar dokumentpakken som vedlegg til e-post. Abonnementet inkluderer også automatisk varsling og tilsendelse ved oppdatering og endring av blankettene/dokumentene som er inkludert i tilleggspakken.
Implementering: Kunden forestår selv og er ansvarlig for import av dokument-/blankettmalene i Advisor sak-/klientsystem, samt oppdateringene. Kunden mottar en manual for import av malene som er en enkel og oversiktelig prosedyre. For de som trenger bistand medfølger inntil ½ times fri telefonsupport.
Blankettpakken er utviklet i samarbeide med Advisor AS.
|